پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ تمام نشده است

  • کد خبر: ۲۱۶۸۵۸
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ تمام نشده است
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اتمام پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ درست نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، داریوش باقرجوان مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اتمام پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ را نادرست خواند و اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای سفر‌های نوروزی در جریان است و در برخی مسیر‌های خاص که ظرفیت صندلی‌ها پر می‌شود، سرویس فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر «سامانه‌های فروش بلیت شرکت‌های مسافربری» برای تهیه بلیت در همه مسیر‌ها باز است و البته این امکان وجود دارد که متقاضیان در ساعت خاصی در برخی از روز‌ها با پر بودن ظرفیت‌ها در یک مسیر خاص مواجه شوند که در صورت ثبت‌نام در فهرست انتظار سامانه‌ها از زمان اعلام ظرفیت جدید برای مسیر مورد نظر مطلع می‌شوند و می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش‌بینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند.

بر اساس این گزارش، سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->